Dentons rozwija dział komunikacji. Na czele Joanna Gierak-Onoszko

Opublikowano

Nasi Partnerzy

Dotychczas Joanna Gierak-Onoszko jako public relations & communications manager podlegała szefowi zespołu marketingu i business development, teraz samodzielnie pokieruje komunikacją Dentons w Polsce. Do jej zadań należy m.in. zarządzanie komunikacją zewnętrzną, działaniami kancelarii w obszarze public relations oraz public affairs, zajmuje się też projektami dotyczącymi społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), inicjatywami pro bono, projektami klienckimi, a także wsparciem komunikacji wewnętrznej oraz działań z obszaru employment brandingu.

Joanna Gierak-Onoszko z Dentons związana jest od 2018 roku. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze mediów i public relations. Kształciła się w obszarze nowoczesnego zarządzania z uwzględnieniem różnorodności, m. in. w Ted Rogers School of Management w Uniwersytecie Ryersona w Toronto oraz z kompetencji managerskich w Akademii Przywództwa Kobiet LiderShe w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. W tej ostatniej uczelni ukończyła też studia podyplomowe „CSR. Strategia odpowiedzialnego biznesu”. Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiej Szkoły Reportażu. 

Podczas lat spędzonych w Kanadzie Joanna Gierak-Onoszko napisała książkę non-fiction „27 śmierci Toby’ego Obeda”, poświęconą mechanizmom przemocy i szkołom dla rdzennych dzieci prowadzonym przez duchownych. Książka zdobyła NIKE Czytelników i była nominowana do najważniejszych nagród literackich w Polsce – m.in. do nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego, nagrody Conrada, nagrody im. Witolda Gombrowicza, nagrody im. Beaty Pawlak oraz do Odkryć Roku Empiku w kategorii literatura.

Jako dziennikarka publikowała m.in. na łamach „Polityki”, „Tygodnika Powszechnego”, „Dużego Formatu” i „Pisma”, poruszając kwestie społeczne, prawne i prawnoczłowiecze. Jest jedną z 3 autorek z Polski objętych programem Komisji Europejskiej „Connecting Emerging Literary Artists” (CELA). Angażuje się w inicjatywy równościowe, działa na rzecz wsparcia kobiet i osób LGBT+.

Iga Niewiadomska, która objęła nowo utworzone stanowisko external relationship and events managera w ramach swoich obowiązków jest odpowiedzialna za wydarzenia specjalne, spotkania wizerunkowe i relacyjne organizowane przez kancelarię, wsparcie projektów klienckich oraz wewnętrznych, a także politykę kancelarii w odniesieniu do inicjatyw pro bono i CSR.

Z Dentons na stałe Iga Niewiadomska związana jest od 2016 roku, współpracę projektową z kancelarią rozpoczęła jednak już w 2007 roku. Wcześniej, w latach 2007 – 2014, prowadziła własną firmę PR, Rainer Communications, specjalizującą się działaniach public affairs oraz komunikacją kryzysową. Współpracowała między innymi z Madeleine Albright oraz Parlamentarną Grupą Kobiet. Odpowiadała za kryzysową komunikację PF Jelfa w słynnej „Aferze Corhydronowej”. 

Karierę zawodową na stanowiskach menedżerskich rozpoczęła w 1998 roku jako dyrektor marketingu Radia Pogoda, a od 2000 roku jako szefowa biura reklamy wydawnictwa Business Press. Następnie, do czasu założenia własnej agencji, prowadziła kolejno jako Managing Partner warszawski odział PR należący do J.W. Thompson/Parintex oraz PR/TBWA Warsaw. Jest absolwentką wydziału Historii Fotografii w Sotheby’s Institute of Art w Londynie oraz wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego. W czasie wolnym organizuje wystawy fotografii, projekty kuratorskie oraz prowadzi autorskie audycje radiowe.

Najnowsze artykuły

Więcej podobnych artykułów