Marki muszą uważać na współpracę z influencerami #komentarzeLBP

Opublikowano

Nasi Partnerzy

W ciągu dwóch dni od ukazania się pierwszej publikacji UOKiK na temat influencerów do Urzędu wpłynęło więcej skarg na ich działalność niż w całym poprzednim kwartale. Tak wynika z raportu przygotowanego dla Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego.

Od ubiegłego roku UOKiK uważnie przygląda się aktywności influencerów. Za naruszenie przepisów mogą odpowiadać nie tylko oni sami, ale także firmy zlecające kampanie. To powoduje, że relacja marki z influencerami wymaga szczególnej uwagi i oceny ryzyka prawnego.

Więcej na ten temat w komentarzach Legal Business Polska mówią Agnieszka Staszek i Aleksandra Wrońska-Szymkowiak z kancelarii DLA Piper Poland.

Najnowsze artykuły

Więcej podobnych artykułów