Baker McKenzie oraz DWF w przejęciu kanadyjskiego studia z branży gier

Opublikowano

Nasi Partnerzy

Przedmiotem transakcji było nabycie przez People Can Fly 100% udziałów w spółce Game On Creative Inc. Nie ujawniono wartości transakcji. 

Studio dla branży gier

Studio Game On działa od 2002 roku. Zatrudnia blisko 30 twórców. Specjalizuje się w usługach motion capture, cinematics i audio dla wiodących firm z branży gier komputerowych. Spółka pracowała między innymi dla Electronic Arts czy Xbox Games Studios.

– Po przejęciu nie rościmy sobie prawa do wyłączności: Game On będzie kontynuować niezależną współpracę z innymi klientami z branży gier, a Sam Girardin pozostanie jej CEO – powiedział w komunikacie People Can Fly prezes jej zarządu Sebastian Wojciechowski.

– PCF Group S.A. jest obecnie globalnym graczem, który w ostatnich latach rozwijał się w niesamowitym tempie. Dołączenie do rodziny People Can Fly jest dla nas strategicznym posunięciem, które wzmacnia zdolność Game On do wprowadzania innowacji w zakresie nowych technologii i usług, aby produkować wysokiej jakości treści dla naszych klientów – tak skomentował tę transakcję CEO Game On Sam Girardin.

Zobacz także: Penteris oraz Olesiński i Wspólnicy w gamingowej transakcji za niemal 40 mln dolarów

Prawnicy pracujący przy transakcji

Zespół Baker McKenzie doradzający People Can Fly prowadzili prof. Paweł Wajda i Radzym Wójcik. 

Zespołem DWF kierował Rafał Woźniak, a transakcję nadzorował partner zarządzający Michał Pawłowski. W pracę nad transakcją zaangażowani byli również  Adrian JoncaIzabela Plis, Magdalena Trzepizur, Krzysztof Jagiełło, Tomasz Kaczmarek oraz Adrian Ziółkowski.

Poza tym, jak poinformowała kancelaria DWF, w kanadyjskich aspektach transakcji Game On Creative Inc. Doradzała kancelaria Miller Thomson LLP. 

Najnowsze artykuły

Więcej podobnych artykułów