Po Allen & Overy teraz PwC sięga po Chat GPT w wersji dla prawników 

Opublikowano

Nasi Partnerzy

Niedawno informowaliśmy na LBP, że kancelaria Allen & Overy wdrożyła do pracy swoich prawników Harvey AI — system oparty na technologii OpenaAI i Chat GPT. Teraz o takim samym ruchu poinformowała firma PwC, która wprowadziła Harveya do pracy swoich departamentów legal & tax na całym świecie. 

Stworzone między innymi przez były prawników narzędzie Harvey AI nie tylko bazuje na technologii Chat GPT firmy Opena Ai, ale ma także wsparcie OpenAI Startup Fund. 

Harvey wykorzystuje przetwarzanie języka naturalnego, uczenie maszynowe i analizę danych do automatyzacji i usprawnienia różnych aspektów pracy prawniczej, takich jak analiza umów, due diligence, spory sądowe i sprawdzanie zgodności z przepisami. 

PwC w swoim komunikacie prasowym podkreśla, że ma wyłączność na Harvey AI wśród firm Wielkiej Czwórki. 

PwC będzie też współpracować z Harvey we wprowadzaniu platformy na rynek, w tym do wewnętrznych działów prawnych. 

Jak powiedział Carol Stubbings, PwC Global Tax & Legal Services Leader, Harvey AI oznacza ogromną zmianę w sposobie dostarczania usług prawnych i podatkowych dla całej branży, a dostęp PwC do tego narzędzia nazywa game changerem. 

Jednocześnie PwC zaznacza w komunikacie, że AI nie będzie wykorzystywana do udzielania porad prawnych klientom i nie zastąpi prawników, ani nie będzie substytutem profesjonalnych usług prawnych.

Najnowsze artykuły

Więcej podobnych artykułów