Jak dużego znaczenia nabrał marketing prawniczy w 2021 roku? Dlaczego misja i wartości są tak ważne? Co z budowaniem marki osobistej? Na świąteczno-noworoczny czas przedstawiamy Państwu wyjątkowe spotkanie. Damian Gadomski rozmawia z Kamilą Kurkowską, ekspertką marketingu prawniczego prowadzącą agencję Firemind, Barbarą Lenarcik, dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w kancelarii MDDP oraz Mariuszem Kowalskim, ekspertem marketingu prawniczego prowadzącym agencję Waterwalk Partners.
Rozmowy na koniec roku: Marketing prawniczy 2021
Zobacz również
Prawnicy kancelarii Gessel bronią banków przed pozwami WIBOR-owymi. „Na razie nie wydarzyło się nic, co uzasadniałoby te roszczenia”
Wywiad z prawnikami kancelarii Gessel Katarzyną Bogusz-Grześkiewicz i Tomaszem Dudą
Prawne i biznesowe warunki rozwoju sektora PRS w Polsce. Wywiad z adwokatem dr Janem Wszołkiem, counselem w zespole nieruchomości kancelarii Norton Rose Fulbright
Wywiad z adwokatem dr Janem Wszołkiem, counselem w zespole nieruchomości kancelarii Norton Rose Fulbright
Prawie 50 projektów o wartości ponad 4 mld zł. O intensywnym roku kancelarii MFW Fiałek rozmawiamy z jej partnerem zarządzającym Mirosławem Fiałkiem
O intensywnym roku kancelarii MFW Fiałek rozmawiamy z jej partnerem zarządzającym Mirosławem Fiałkiem