Jak dużego znaczenia nabrał marketing prawniczy w 2021 roku? Dlaczego misja i wartości są tak ważne? Co z budowaniem marki osobistej? Na świąteczno-noworoczny czas przedstawiamy Państwu wyjątkowe spotkanie. Damian Gadomski rozmawia z Kamilą Kurkowską, ekspertką marketingu prawniczego prowadzącą agencję Firemind, Barbarą Lenarcik, dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w kancelarii MDDP oraz Mariuszem Kowalskim, ekspertem marketingu prawniczego prowadzącym agencję Waterwalk Partners.
Rozmowy na koniec roku: Marketing prawniczy 2021
Zobacz również
Czego potrzebujesz, by pracować przy dużych transakcjach? [Prawniczy Start Kariery]
webinar we współpracy z Greenberg Traurig
Fundacja rodzinna nie rozwiązuje wszystkich problemów sukcesji i nie będzie dobra dla każdego [WYWIAD]
publikacja we współpracy z Baker Tilly Legal Poland
Rynek energetyczny staje się coraz bardziej wyrafinowany. To wyzwanie także dla prawników [WYWIAD]
publikacja Greenberg Traurig