Jak dużego znaczenia nabrał marketing prawniczy w 2021 roku? Dlaczego misja i wartości są tak ważne? Co z budowaniem marki osobistej? Na świąteczno-noworoczny czas przedstawiamy Państwu wyjątkowe spotkanie. Damian Gadomski rozmawia z Kamilą Kurkowską, ekspertką marketingu prawniczego prowadzącą agencję Firemind, Barbarą Lenarcik, dyrektorem marketingu i rozwoju biznesu w kancelarii MDDP oraz Mariuszem Kowalskim, ekspertem marketingu prawniczego prowadzącym agencję Waterwalk Partners.
Rozmowy na koniec roku: Marketing prawniczy 2021
Zobacz również
Dlaczego coraz mniej młodych prawników chce pracować w kancelariach?
Rozmawiamy z headhunterem Moniką Pacochą.
„Poczułam, że korporacyjny gorset jest już dla mnie zbyt ciasny”. 25 lat w CMS, arbitraż jako okno na świat i nowy rozdział kariery
Wywiad z Małgorzatą Surdek-Janicką
Otwarcie biura w Kijowie, budowanie butiku w Europie Środkowo-Wschodniej i droga z kancelarii w Londynie do własnego zespołu międzynarodowego
Rozmawiamy z Wojciechem Sadowskim, współzałożycielem kancelarii Queritius