Dentons stworzył własną wersję ChatGPT

Opublikowano

Nasi Partnerzy

Kancelaria Dentons rozpoczęła testy fleetAI – własnego narzędzia sztucznej inteligencji opartego na modelu językowym GPT-4 od Open AI. – To gamę changer – zapowiada jeden z partnerów zarządzających firmy. 

FleetAI ma pomóc prawnikom w prowadzeniu analiz prawnych, generowaniu treści oraz identyfikowani istotnych problemów. Dodatkowo program analizując przesyłaną dokumentację będzie mógł wyodrębniać kluczowe dane, takie jak klauzule i zobowiązania. 

Zespół Dentons przy tworzeniu fleetAI współpracował z Microsoftem będącym współwłaścicielem OpenAI, by zagwarantować, że wszystkie dane przesyłane do narzędzia nie będą używane do szkolenia modelu, na którym bazuje ogólnodostępny ChatGPT i nie będą dostępne dla osób spoza firmy Dentons, a także zostaną usunięte po 30 dniach.

– Możliwość szybkiego i bezpiecznego przesyłania oraz analizy dokumentów klientów to prawdziwy gamę changer – wierzymy, że Dentons będzie pierwszą kancelarią prawną, która ma technologię systematycznego wdrażania generatywnej AI do codziennych prac związanych ze sprawami klientów – powiedział Paul Jarvis, Chief Executive Dentons na region Wielkiej Brytanii i Bliski Wschód. 

Nazwa „fleetAI” nawiązuje do lokalizacji londyńskiego biura Dentons przy Fleet Place. 

Jak zapowiedziała kancelaria, po 6-tygodniowych testach narzędzia ma być dostępne dla wszystkich biur w sieci. Prawnikom zostaną dostarczone wytyczne dotyczące korzystania z fleetAI, celów, w jakich może być użyty oraz potencjalnych ryzyk. Pracownicy Dentons mają być też zobowiązani do niezależnej weryfikacji wszystkich wyników pracy narzędzia oraz do informowania klientów o interakcjach z fleetAI.

Jednocześnie Dentons pracuje nad przyszłymi wersje fleetAI. W planach jest integrację z istniejącymi „robotami prawnymi” Dentons. 

Dentons to kolejna duża międzynarodowa firma prawnicza, która zdecydowała się na wdrożenie narzędzia AI opartego o model językowy GPT-4 do codziennej pracy prawników. Jak informowaliśmy, DLA Piper korzysta z narzędzia CoCounsel, a Allen & Overy z aplikacji Harvey – oba rozwiązania są dostarczane przez zewnętrzne firmy. 

źródło: dentons.com

Najnowsze artykuły

Więcej podobnych artykułów